Πώς Λειτουργεί

                        

ΒΗΜΑ 1: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Με την έλευσή σας στην ιστοσελίδα της Τράπεζας Χρόνου μπορείτε να δείτε στο δεξί μέρος της οθόνης το πεδίο εισόδου χρηστών (εικόνα 1).  Από εκεί μπορείτε να επιλέξετε Δημιουργία λογαριασμού όπως φαίνεται στο βέλος 1 και στη συνέχεια να συμπληρώσετε τα στοιχεία που σας ζητούνται στη φόρμα που θα εμφανιστεί. Μετακινώντας τον κέρσορα πάνω από τα πεδία, εμφανίζονται χρήσιμες πληροφορίες για τη συμπλήρωσή τους.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η ύπαρξη μιας έγκυρης διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

 

eikona 1

 

 

ΒΗΜΑ 2: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής σας, θα λάβετε e-mail το οποίο θα περιέχει ένα σύνδεσμο. Πατήστε πάνω του για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου.

Για τη διασφάλιση της άρτιας λειτουργίας της Τράπεζας Χρόνου και τη μεγαλύτερη ασφάλεια των συναλλαγών μεταξύ των μελών,  ενδέχεται να χρειάζονται περαιτέρω ενέργειες από μέρους σας, όπως για παράδειγμα αποστολή φωτοαντιγράφου ταυτότητας ή/και κάρτας ωφελούμενου. Θα ενημερωθείτε αναλόγως από τους Διαχειριστές της Τράπεζας Χρόνου.

Εφόσον πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις που έχουν τεθεί από τους Διαχειριστές του συστήματος, θα ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας και θα ενημερωθείτε μέσω νέου μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Παράλληλα, θα πιστωθούν στο λογαριασμό σας κάποια Τ.Ε.Μ. για να ξεκινήσετε. Στην περίπτωση που είστε δικαιούχοι του προγράμματος «Κοινωνικές Δομές για την Άμεση Αντιμετώπιση της Φτώχειας στο Δήμο Γλυφάδας» θα λάβετε 80 Τ.Ε.Μ. Σε διαφορετική περίπτωση θα λάβετε 20 Τ.Ε.Μ.

 

ΒΗΜΑ 3: ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΝΕΑΣ ΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μέσω της επιλογής «Καταχώρηση Νέας Αγγελίας», που βρίσκεται στο πλαίσιο Εργαλεία στο δεξί μέρος της σελίδας (εικόνα 2), μπορείτε να εισάγετε μια νέα αγγελία για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που προσφέρετε ή ζητάτε (βέλος 2) και να ορίσετε τα Τ.Ε.Μ. που επιθυμείτε.

Πατώντας στη συγκεκριμένη επιλογή θα οδηγηθείτε στην παρακάτω οθόνη (εικόνες 3 και 4). Από το πεδίο «Κατηγορία» επιλέγετε αν θέλετε να καταχωρήσετε προϊόν ή υπηρεσία (βέλη 3 ή 6).

Στην περίπτωση που δημιουργείτε αγγελία προϊόντος, το πεδίο εμφανίζεται ως «Κατάσταση» και θα πρέπει να επιλέξετε αν το προϊόν είναι καινούργιο ή μεταχειρισμένο (βέλος 4).

 

eikona 2png

Στην περίπτωση που δημιουργείτε αγγελία υπηρεσίας το πεδίο εμφανίζεται ως «Χρέωση», όπου θα πρέπει να επιλέξετε αν το κόστος σε Τ.Ε.Μ. είναι εφάπαξ, ανά ώρα ή ανά ημέρα (βέλος 7).

Στο πεδίο «Φωτογραφία» υπάρχει η δυνατότητα να εισάγετε μία φωτογραφία σχετική με την αγγελία σας. Για την εισαγωγή φωτογραφίας πατήστε το κουμπί «Προσθήκη αρχείων» και αναζητήστε από τον υπολογιστή σας τη φωτογραφία που θέλετε να εισάγετε (βέλος 5). Αφού την επιλέξετε πατήστε το κουμπί «Έναρξη Μεταφόρτωσης» και περιμένετε μέχρι να μεταφορτωθεί η φωτογραφία σας (συμβατοί τύποι αρχείων είναι jpg, gif και png). Το πεδίο είναι προαιρετικό.

Αφού συμπληρώσετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία θα πρέπει να πατήστε το κουμπί «Αποθήκευση» για να καταχωρήσετε την αγγελίας σας. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να προχωρήσετε στην καταχώρηση της αγγελίας θα πρέπει να πατήσετε «Άκυρο» προκειμένου να επιστρέψετε στη σελίδα με τις αγγελίες. Εάν η αποθήκευση της αγγελίας σας γίνει σωστά, θα σας εμφανιστεί το μήνυμα «Συγχαρητήρια, η αγγελία σας έχει αναρτηθεί!».

 

 

Εικόνα 3    

eikona 4jpg                                     

 

 

Εικόνα 4

eikona 5jpg

 

 

ΒΗΜΑ 4: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ

Μετά την είσοδο του χρήστη προστίθεται η επιλογή «Αγγελίες» στην οριζόντια μπάρα της σελίδας (βέλος 8). Επιλέγοντάς την ο χρήστης μπορεί να δει τις υπάρχουσες ενεργές αγγελίες. Στη στήλη «Τύπος» (βέλος 9) διευκρινίζεται αν πρόκειται για αγγελίες προσφοράς ή ζήτησης.

 

Εικόνα 5

eikona 6

Επιλέξτε την αγγελία που σας ενδιαφέρει. Πατώντας πάνω της, εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες για την υπηρεσία ή το προϊόν (εικόνα 6). Αν επιθυμείτε να επωφεληθείτε από την αγγελία, πρέπει να αποστείλετε μήνυμα στον προσφέροντα ώστε να ζητήσετε διευκρινήσεις για την αγγελία ή να δείξετε το ενδιαφέρον σας για τη συγκεκριμένη αγορά (βέλος 10). Αφού συμφωνήσετε μεταξύ σας τις λεπτομέρειες της συναλλαγής (αριθμός Τ.Ε.Μ., τόπος και χρόνος συναλλαγής του προϊόντος ή της υπηρεσίας κ.λπ.), ΜΟΝΟ τότε προβείτε στην αγορά (βέλος 11).

Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, στην περίπτωση που το προϊόν ή η υπηρεσία δε θα είναι πλέον διαθέσιμα, ο χρήστης που καταχώρησε την αγγελία έχει την υποχρέωση μέσα σε 24 ώρες να διαγράψει από το σύστημα την αγγελία του.

 

Εικόνα 6

eikna 7

 

 

ΒΗΜΑ 5: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ

Με το πέρας της συναλλαγής σας μεταφερθείτε στην καρτέλα «Μηνύματα» (βέλος 12) όπου και θα ενημερωθείτε  για τη μεταφορά των Τ.Ε.Μ. (εικόνα 7).

Στο κάτω μέρος του μηνύματος  θα υπάρχει ένας σύνδεσμος (βέλος 13), ο όποιος θα σας μεταφέρει στην καρτέλα «Αξιολόγηση Χρήστη» (εικόνα 8). Από εκεί έχετε τη δυνατότητα να βαθμολογήσετε τη συναλλαγή, υπηρεσία ή προϊόν που σας προσφέρθηκε (βέλος 14).

 

 

Εικόνα 7

eikona8

 

 

 

Εικόνα 8

 

 

 

 ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑ Τ.Ε.Μ.

 

      Έχετε τη δυνατότητα να μεταφέρετε Τ.Ε.Μ. σε άλλο χρήστη είτε να τα δωρίσετε στην Τράπεζα Χρόνου.  

      Η Eπιλογή εμφανίζεται ως «Εκτέλεση Συναλλαγής» (βέλος 15) στο δεξί μέρος της οθόνης όπως μπορείτε να

     δείτε στην εικόνα 9.

 

 

Εικόνα 9

eikona 9

 

Στο πάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας, μπορείτε να βρείτε το αναλυτικό εγχειρίδιο λειτουργίας της Τράπεζας Χρόνου (βέλος 16).

 

 

Εικόνα 10

eikona10